Oportunități de carieră la Imobiliare Rădăuți
Imobiliare Rădăuți caută Consultant imobiliar pentru a se alătura echipei noastre din Rădăuți și Suceava.
Suntem o echipă tânără de oameni cu ambiții mari de viitor, cu o ascendență rapidă pe piața imobiliară din Rădăuți și Suceava și căutăm persoane care să ne împărtășească pasiunea de a oferi servicii excepționale pentru clienții noștri.
Experiența anterioară în domeniul imobiliar NU ESTE NECESARĂ.
Care vor fi beneficiile tale?
Vei avea posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără și într-un mediu de lucru energic,
Vei avea parte de susținere din partea întregii echipe,
Vei avea acces la training-uri video și 1 la 1 pentru ați dezvolta abilitățile.
Vei avea posibilitatea să câștigi sume considerabile de bani, direct proporționale cu implicarea ta,
Vei primi comisioane din încasările lunare nete de până la 60%,
Acces la bază de date cu peste 1000 de clienți și proprietăți din piață,
Acces la baza de date de oriunde( agenții noștrii fac tranzacții și din vacanțe),
Program flexibil(îți poți creea programul așa cum dorești),
Program de formare profesională actualizat conform legislației în vigoare,
Sistem de mentorat și asistență one-to-one săptămânal pentru ați sporii rata de succes,
Posibilitatea de a avansa în carieră: Consilier-Team Leader-Manager-Trainer-Asociat de business,
Instrumente de lucru și birou modern pentru ați eficientiza timpul și maximiza rezultatele,
Laptop, telefon și birou personal.
Ce fel de persoane căutăm?
Etice, responsabile și integre,
Cu abilități interpersonale puternice și capacitatea de a construi relații cu clienții,
Orientate către identificarea soluțiilor,
Orientate către dezvoltarea lor și a celor din jur,
Cu abilități de a lucra independent dar și ca parte a unei echipe,
Automotivat și motivat să reușească indiferent de circumstanțe,
Disponibilitate de a lucra full-time.
Ce responsabilități vei avea?
Construirea și menținerea unui portofoliu personal de proprietăți și clienți prin relaționarea periodică cu aceștia,
Consilierea clienților cu privire la procesul de cumpărare/vânzare și despre tendințele pieței imobiliare locale,
Menținerea și aprofundarea relațiilor profesionale cu clienții,
Să duci negocierea și procesul de tranzacționare în numele clientului pe care îl reprezinți,
Prezența la ședințele și training-urile săptămânale,
Cunoașterea portofoliului companiei și a portofoliului personal pentru,
Răspunderea promptă și profesionistă la cererile primite din partea companiei,
Promtitudine și prezență la ședințele săptămânale,
Identificarea ofertelor potrivite pentru clienți,
Identificarea ofertelor imobiliare din sectorul alocat acestuia,
Ținută office/elegantă obligatorie.
Totodată vrem să îți aducem la cunoștință că oferim posibilitatea de a crea un parteneriat alături de noi, nu doar un loc de muncă, aici vei avea posibilitatea de a intra în lumea antreprenoriatului și ați dezvolta propriul business (PFA/SRL) pentru a maximiza venitul lunar.
Dacă sunteți în căutarea unei cariere interesante și pline de satisfacții în industria imobiliară și aveți calitățile pe care le căutăm, așteptăm să ne trimiteți CV-ul sau să ne contactați telefonic pentru fixarea unei întâlniri.
Abia așteptăm să te întâlnim!