Oportunități de carieră la Imobiliare Rădăuți

Imobiliare Rădăuți caută Consultant imobiliar pentru a se alătura echipei noastre din Rădăuți și Suceava.

Suntem o echipă tânără de oameni cu ambiții mari de viitor, cu o ascendență rapidă pe piața imobiliară din Rădăuți și Suceava și căutăm persoane care să ne împărtășească pasiunea de a oferi servicii excepționale pentru clienții noștri.

Experiența anterioară în domeniul imobiliar NU ESTE NECESARĂ.

Care vor fi beneficiile tale?

  • Vei avea posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără și într-un mediu de lucru energic,

  • Vei avea parte de susținere din partea întregii echipe,

  • Vei avea acces la training-uri video și 1 la 1 pentru ați dezvolta abilitățile.

  • Vei avea posibilitatea să câștigi sume considerabile de bani, direct proporționale cu implicarea ta,

  • Vei primi comisioane din încasările lunare nete de până la 60%,

  • Acces la bază de date cu peste 1000 de clienți și proprietăți din piață,

  • Acces la baza de date de oriunde( agenții noștrii fac tranzacții și din vacanțe),

  • Program flexibil(îți poți creea programul așa cum dorești),

  • Program de formare profesională actualizat conform legislației în vigoare,

  • Sistem de mentorat și asistență one-to-one săptămânal pentru ați sporii rata de succes,

  • Posibilitatea de a avansa în carieră: Consilier-Team Leader-Manager-Trainer-Asociat de business,

  • Instrumente de lucru și birou modern pentru ați eficientiza timpul și maximiza rezultatele,

  • Laptop, telefon și birou personal.

Ce fel de persoane căutăm?

  • Etice, responsabile și integre,

  • Cu abilități interpersonale puternice și capacitatea de a construi relații cu clienții,

  • Orientate către identificarea soluțiilor,

  • Orientate către dezvoltarea lor și a celor din jur,

  • Cu abilități de a lucra independent dar și ca parte a unei echipe,

  • Automotivat și motivat să reușească indiferent de circumstanțe,

  • Disponibilitate de a lucra full-time.

Ce responsabilități vei avea?

  • Construirea și menținerea unui portofoliu personal de proprietăți și clienți prin relaționarea periodică cu aceștia,

  • Consilierea clienților cu privire la procesul de cumpărare/vânzare și despre tendințele pieței imobiliare locale,

  • Menținerea și aprofundarea relațiilor profesionale cu clienții,

  • Să duci negocierea și procesul de tranzacționare în numele clientului pe care îl reprezinți,

  • Prezența la ședințele și training-urile săptămânale,

  • Cunoașterea portofoliului companiei și a portofoliului personal pentru,

  • Răspunderea promptă și profesionistă la cererile primite din partea companiei,

  • Promtitudine și prezență la ședințele săptămânale,

  • Identificarea ofertelor potrivite pentru clienți,

  • Identificarea ofertelor imobiliare din sectorul alocat acestuia,

  • Ținută office/elegantă obligatorie.

Totodată vrem să îți aducem la cunoștință că oferim posibilitatea de a crea un parteneriat alături de noi, nu doar un loc de muncă, aici vei avea posibilitatea de a intra în lumea antreprenoriatului și ați dezvolta propriul business (PFA/SRL) pentru a maximiza venitul lunar.

Dacă sunteți în căutarea unei cariere interesante și pline de satisfacții în industria imobiliară și aveți calitățile pe care le căutăm, așteptăm să ne trimiteți CV-ul sau să ne contactați telefonic pentru fixarea unei întâlniri.

Abia așteptăm să te întâlnim!

Dorești să te alături echipei noastre?

Necesare:

Site-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri. Vezi cookie-urile

Statistică:

Strângem statistici anonime despre voi, vizitatorii unici, pentru a vă îmbunătăți experiența dumneavoastră. Vezi cookie-urile

Marketing:

Pentru a ne promova mai eficient serviciile noastre, folosim cookies pentru a vă identifica și a vă oferi proprietăți și servicii personalizate. Vezi cookie-urile

Acest site folosește cookies, află detalii. Pentru a-ți oferi un serviciu mai calitativ, te rugăm să bifezi toate opțiunile: